De ‘ik heb de zon gezien en ik ben niet tegen te houden-fietsrit’

… want wie is de regen nu niet beu?

Of:

  • de ‘het lief smeert en zuivert die fietsketting niet voor niets-rit’
  • de ‘ik zet graag dingen op een rij in mijn hoofd als ik fiets-rit’
  • de ‘ommetje langs Decathlon-rit’ (omdat er hoge nood was en er daar toiletten zijn)
  • de ”t is hier toch schoon op de buiten-rit’

img_20240104_103505-collage

  • de ‘die voorgenomen 3660 km voor dit jaar gaan er niet vanzelf komen-rit’
  • de ”t is goed voor mijn bloeddruk, dat bewegen-rit’
  • de ‘ik zing graag op de fiets-rit’
  • de ‘ik weet niet waar ik ben, maar ik vind mijn huis wel terug-rit’
  • de ‘ik weet weer waar ik ben, maar ‘k zal nu eens die andere straat nemen-rit’
  • de ‘ik ben wéér verdwaald-rit’
  • de ‘verdorie, nu heb ik mijn km-teller toch wel gereset tijdens het maken van een foto-rit’
  • de ‘ik vergat Strava niet te starten deze keer-rit’
  • de ‘ik neem een andere straat want ik ga niet door de modder rijden-rit’
  • de ‘ze hebben toch wel een dubbele massief oude bomenrij gekapt zeker-rit’ (waarschijnlijk oude wegel naar de kapel op de foto, een tiental bomen bleven staan)

img_20240104_105831-collage

  • de ‘het zou daar veel minder drassig geweest zijn mochten die bomen blijven staan zijn-rit’
  • de ‘goed onderhouden grachten onderweg die zorgen dat er geen echte wateroverlast is-rit’
  • de ‘uit zijn oevers getreden vijver bij het dichtbij park-rit’
  • de ‘ik mag de rest van de dag lui zijn-rit’

Enfin, ik ging vandaag dus fietsen

7 reacties

Plaats een reactie