ik ga op reis en ik

Zie:

  • Weinig volk op straat op weg naar het station om 4:45.
  • Mensen op weg naar het werk en dan het gelukkige besef hebben dat ik niet meer in die ratrace zit.
  • De zon opgaan boven de luchthaven.
  • Een ‘geblondine’, zijnde een 60+ vrouw met lange blonde lokken. Genre ik heb een XL doos pralines mee voor het boordpersoneel, dus ik mag onbeschaamd voorsteken bij het boarden.
  • Een onervaren reizigster die aan de foute kant van de balie wil boarden van zodra dat gevraagd werd. Ik, zie dat ik niet mee kon 😏
  • Vijftig tinten (geverfd) grijs, want laat ons wel wezen, wie gaat begin maart naar het zuiden?
  • Een BV aan boord in de vorm van Belle Perez.
  • Prachtig zicht op besneeuwde bergtoppen en azuurblauwe meren.
  • Bagagerekken op het vliegtuig met cartoons in Kuifje thema.
  • Een lappendeken van ultra droge velden met kunstmatig aangelegde waterreservoirs.
  • Eén of andere vangst/kweek voor de kust (crab, mosselen, vis?)
  • Russisch bij alle immo-kantoren. Want er zitten hier een boel Russen/ Oekraïners die thuis uiteraard niet zo fijn vinden momenteel.
  • Misschien mijn toekomst? 😂

img_20240307_092450

13 reacties

Plaats een reactie